sobota, 14 grudnia 2013

Moje Twoje Wszystkich

Ten wpis wywoła pewnie wiele przeciwstawnych komentarzy.
Macie do tego prawo, macie prawo uważać inaczej niż ja.
Tylko jedno wam powiem. Sceptycy mnie nie przekonają, jedynie sprawdzone argumenty mogę wziąć pod uwagę.
Zawsze tak miałam. Może dlatego do tego przyłączyłam. Słuchając tych ludzi, wiem, że mają ideę podobną do mojej.

Nie ma tak, że coś należy do nas. Nic do nas nie należy. Coś dostajemy, coś dajemy, a coś nam odbierają. Rodząc się nie mamy zawartej umowy z życiem, nie mamy gwarancji, że do nazwiska jest przypisany sukces, czy też bogactwo. A do innego nazwiska bieda i nędza.
I wiecie co? Całe szczęście, że tak nie jest.
Dzięki temu, że tak nie jest, może stworzyć program składający się z wielu ludzi, którzy chcą pomóc innym
http://www.youtube.com/watch?v=_tiZVQaq9EI
Na czym to polega? To nic trudnego. Jeśli Ty komuś pomożesz, to ktoś pomoże Tobie.
Idea stara jak świat.
Czy nie mówi się, że dobro powraca?
Wiem, niemodne to w dzisiejszym świecie.
Pewnie nazwiecie mnie naiwną. Nazywajcie, skoro nie umiecie się powstrzymać.
Ja uważam jednak, że właśnie te dzisiejsze czasy są doskonałym sprawdzianem dla prawdziwego człowieczeństwa, Że nie tylko zasady i pytania:
- Co z tego będę miał?
- A dlaczego, ja mam komuś dawać, skoro mnie nikt nie pomógł?
czy też Najpierw niech mi pomogą, a potem ja pomogę komuś innemu?
Możecie też pomyśleć, skoro z tego programu są spore pieniądze, to zapomni się o idei.
Możecie, czemu nie. Ale mam prośbę, nie oceniajcie innych jedną miarą.
Tak, potrzebuję pieniędzy. Na pozbycie się zadłużenia, ale jednocześnie też na zabezpieczenie przyszłości mojego syna, na pomoc moim bliskim, przyjaciołom, znajomym i nieznajomym.
Nie zabiorę tego,  co mam ze sobą. Chcę dać to innym. Ale też chcę pokazać, że właśnie taka droga pozwoli na zmianę swojego życia i bycia ot tak po prostu. Bycia człowiekiem.
Jeśli chcecie się czegoś o tym dowiedzieć, sprawdzić, zorientować się, kliknijcie na poniższy link
https://grupamtw.com/mlm/rec?usr=1135e9101fd208c118ed1ffe3d382403
Jeśli nie wierzycie, że ktoś tu chce komuś pomagać, powiem wam, że właśnie wczoraj na webinarze była aukcja m.in. takich koszulek

Z licytacji Grupa MTW zebrała około 5.000 zł.
Te pieniądze zostaną przekazane dla dzieci z domów dziecka.
Bezinteresownie. Ot tak po prostu
Z dobrego serca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz