środa, 13 listopada 2013

Wiara nie równa się religia


Od zawsze ludzie nie rozpoznają dwóch pojęć:
wiara i religia
dla nich to, to samo
Nieprawda
religia to sztuczny twór, koniunktura napędzająca pieniądze, fałsz, obłuda, sztuczność, pokazówka, która niewiele ma wspólnego z wiarą w Boga. 
Wiara, to wiara w Boga ŻYWEGO, Tego, który jest obok nas cały czas.
Który uczestniczy i chce uczestniczyć w każdej decyzji, w każdym momencie Twojego życia.
Niektórzy uważają, że wierzą w Boga, ale jednocześnie uznają mnie za dewotkę, bo nie wstydzę się mówić w Kogo i jak wierzę.



Na czym polega więc wasza wiara? Na religijności, bo pójdziecie na 45 minut do kościoła, ponudzicie się w trakcie kazania, spełnicie dobre uczynki, dacie na ofiarę - ręce otrzepane, obowiązek spełniony, można kogoś przeklnąć, uderzyć, obejrzeć film z mocnymi scenami. 
Ja nie tak wierzę. Jak niejednokrotnie podkreślałam, nie jestem święta. Mam swoje słabości, swoje pokusy którym czasem ulegam, a którym nie.
Zawsze za nie żałuję, zawsze mi głupio, że zawiodłam swojego Ojca.
A to mi pomaga się zmienić. Powiedzieć sobie NIE następnym razem.
 Nienawidzę religii
Mam wiarę

Proponuję posłuchać, może zrozumiecie o czym mówię, a może potwierdzicie ci, którzy wierzycie Bogu a nie religii





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz