sobota, 23 listopada 2013

Dziś nie o mnie

Dziś wyjątkowo nie o mnie.
Hmm, zawsze piszę o sobie?
No tak..
ale w sumie, w końcu to mój blog
więc takie i moje prawo
Dziś jednak na fb zobaczyłam taki film
Zbulwersowało mnie to, że fb kazał usunąć młodziutkiej mamie ten film.
Zobaczcie i oceńcie sami
Filmu nie da się skopiować
ale znajdziecie go na tej stronie
naprawdę warto
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/na-pejs-zbuku-cenzura-za-milosc-zycia-2013-11

Dla mnie to dowód wielkiej rodzicielskiej miłości
miłości, której to chore maleństwo doznało
najpierw w brzuchu mamy
potem jeszcze poczuło dotyk rodziców
i dziadków
żyło króciutko
ale doznało tyle uczucia
czuję podziw dla tych ludzi
podziw, choć oni tylko kochali swoje dziecko
nie zdecydowali się na aborcję
przyjęli to, co im dano
mogli je przywitać i pożegnać
a ich zablokowano
dowód wielkiej miłości
nie nazwę tego po imieniu
z szacunku do rodziców
dziadków
i maleństwa







zdjęcie pochodzi ze strony http://ebobas.pl/galerie/zobacz_zdjecie/11220




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz