poniedziałek, 30 września 2013

Pomóż mi Tato

Dziś, kto nie chce, niech nie czyta
Dziś, kogo to nie interesuje, niech nie czyta
Dziś to moja rozmowa z Ojcem
Bo potrzebuję Jego pomocy
Jest mi teraz ciężko. Bez Niego nie dam rady. Potrzebuję Jego obecności, aby przejść przez to, co nieuniknione w Jego pokoju i sile.


Dałeś nam prawo, żebyśmy mogli walczyć o swoje
dałeś nam sądy, żebyśmy mogli odzyskać godność i szacunek
daj nam jeszcze ludzi, którzy umieją tego prawa strzec
Nie czynisz nas bezradnymi ślepcami
dajesz wybór i prosisz tylko o wiarę 
Wiem, że nie chcesz naszej krzywdy
kto nie przestrzega praw boskich i sądowych
winien ponieść konsekwencje
nie ja sądzę, lecz ja domagam się sprawiedliwości
od ludzi, których Ty ustanowiłeś, żeby strzegli praw człowieka
Postaw mi takich na drodze
W imieniu Jezusa Chrystusa 
Amen

Gdy jest mi szczególnie źle lub gdy zaczynam się bać włączam sobie ten film. Jest niespodziewanie kojący. 



Polecam każdemu, kto wierzy tak jak ja, albo wierzy inaczej. 


Wierzę, że jutro mnie wesprzesz i będziesz przy mnie.
Potrzebuję Ciebie Tato



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz