wtorek, 3 czerwca 2014

Życzenia mojej ukochanej siostrze

Anusiu moja najlepsza siostro i przyjaciółko w jednym
z okazji Twoich urodzin
życzę Ci ...
Inaczej
Jesteś dla mnie zawsze pocieszeniem
gdy mi źle, chwytam za słuchawkę
i wiem, że za chwilę usłyszę,
nie martw się Justka, damy radę i Ci pomogę
jesteś jedną z dwóch ukochanych osób, które zawsze mówią te słowa
One dają mi siłę
do zaciśnięcia zębów i zrobienia następnego kroku
mimo zmęczenia i bezradności
Kocham Cię za to
Kocham Cię za Twoje milion pomysłów
i jak wiem, że coś jest trudne do zrobienia i pozornie niemożliwe
Ty wyprodukujesz na jedną sytuację 20 wyjść
Choć czasem Twoje pomysły
kosztują więcej paliwa i przejechanej drogi (sławny już powrót znad morza przez Aniołowo :) )
to zawsze powodują, że życie nasze mimo powodów do łez, to wywoła śmiech, czasem szaleńczy, ale zawsze oczyszczający.
Kocham Cię za to, że mnie kochasz




Z okazji Twoich urodzin więc
życzę Ci
spojrzenia na świat zawsze uśmiechniętego
nocy spokojnej i dnia miłego
życia wymarzonego
od łez uwolnionego
czekoladą obficie, Łasuchu polanego
i takiego 
ogólnie
super fajnego :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz